Frequently Asked Questions

We raden altijd aan om zodra u weet dat u gaat verhuizen contact met ons op te nemen. Dan kunnen we u direct een aanbod doen en kunt u op tijd beginnen met inpakken (indien u dit zelf doet). Dat scheelt een boel stress. Als u wenst kunnen wij dan ook alvast inpakmateriaal bezorgen, zodat u alle tijd heeft.

Nadat we uw verzoek hebben ontvangen, maken we met u een afspraak voor een inventarisatie. Daarna maken we een offerte met alle mogelijkheden en de beste opties voor uw situatie. Wanneer u deze offerte accepteert, krijgt u een vaste planner toegewezen die u helpt met het voorbereiden van uw verhuizing.

We raden u aan om elke week tussen de 2 en 10 dozen in te pakken. Begin daarbij met de ruimtes en voorwerpen die u het minste gebruikt. Pak één kamer per keer in en vergeet niet om een inventarisatielijst bij te houden en om de dozen te nummeren en labelen. Het is ook een goed idee om een doos met "essentials" bij te houden, met spullen die u direct na verhuizing nodig zult hebben in het nieuwe huis.

Begin altijd met zware voorwerpen en doe die onderin de dozen. Als u bijvoorbeeld boeken aan het inpakken bent, plaats deze dan onderin de doos met de kaften tegen elkaar zodat de pagina's niet inelkaar schuiven. Let op dat u de dozen niet te zwaar maakt. U kunt dozen met zware voorwerpen opvullen met lichte handdoeken of kleding. Dit helpt te voorkomen dat de inhoud gaat verschuiven en u tegelijkertijd efficiënter inpakt en minder dozen nodig heeft.

Plaats de labels aan de zijkanten van de dozen, zodat ze nog steeds leesbaar zijn, zelfs als de dozen gestapeld zijn. Schrijf op de labels wat de inhoud van de doos is en naar welke ruimte de doos moet worden verhuisd. Als u naar een huis met meerdere verdiepingen verhuist, schrijf dan altijd de verdieping op het label. Het is ook een goed idee om de dozen te nummeren. Vergeet ook niet om "BREEKBAAR" te schrijven op dozen met breekbare inhoud.

We raden altijd aan om de belangrijkste documenten zelf mee te nemen. Als dit niet mogelijk is, pak ze dan zoveel mogelijk samen in en zorg voor een goede inventarislijst.

Verpak alle waardevolle voorwerpen in één doos. Maak een inventarisatie van alle voorwerpen en voorzie de doos van een label. U kunt oook overwegen om een bankkluis te huren, of de voorwerpen tijdens de verhuizing bij u te houden.

U kunt de dozen op elkaar stapelen. Zorg er daarbij wel voor dat de zware dozen altijd onderaan worden gestapeld. Op de verhuisdag beginnen we altijd met de dozen, dus zorg ervoor dat deze goed toegankelijk zijn.

Ja, alle dozen die u heeft ingepakt zullen worden ingeladen door onze verhuizers.

We bieden de mogelijkheid aan om uw spullen uit uw oude huis veilig op te slaan tot we ze op uw nieuwe adres af kunnen leveren.

Als u gebruik maakt van onze inpakservice, beginnen we over het algemeen een dag van te voren met het demonteren van meubilair en het inpakkan van uw spullen. Op de verhuisdag starten we dan om 9:00-9:30 's ochtends. Indien nodig kunnen we dan nog meer meubels demonteren en pakken we de laatste dingen in. Zodra we daarmee klaar zijn laden we alles in de verhuiswagen.

We houden altijd het weer in de gaten om ervoor te zorgen dat alles volgens plan verloopt. Onze verhuizers kunnen bij regen of sneeuw gewoon doorwerken.

We weten dat plannen soms kunnen veranderen. Als dit bij u gebeurt, neem dan altijd zo vroeg mogelijk contact met ons op, zodat we kunnen kijken hoe we u het beste kunnen helpen.

Ja, onze verzekering dekt verlies en/of beschadigingen.

Neem contact op

Ontvang een offerte

Inpakdag

Verhuisdag

Vraag een offerte aan

of bel ons op +31 (0) 85 060 83 83